CORONA

Corona-TEST:
Det er muligt selv at bestille tid til Corona-test, hvis du har lette symptomer.
Dette gøres på www.coronaprover.dk, hvor du får adgang med Nem-ID
Hvis du har moderate/svære symptomer, skal du altid kontakte os for lægelig vurdering.

Børn op til 6 år med luftvejssymptomer må vurderes i lægeklinikken uden Corona-test.
Podeklinikken ligger Randersvej 42, Esbjerg. Der er skilte ved indfaldsvejene.

Der er åbnet op for tidsbestilling online – husk du må ikke have symptomer på COVID-19, når du er i klinikken

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Klinikkens telefon er 7541 0766

Du må ikke møde op i klinikken, medmindre du har lavet en aftale om det.
Har du fået akut opstået sygdom, skal du også ringe til os. Du må ikke bare møde op i klinikken.

Vi følger regeringens anbefalinger angående Corona/Covid-19.
Har du spørgsmål til Corona: Læs her på Sundhedsstyrelsens hjemmeside eller coronasmitte, før du kontakter os.
Du kan også ringe til Sundhedsstyrelsens Corona-Hotline på telefon 7020 0233.

*)
Angående video-konsultation:

Du skal bestille en tid online til video-konsultation eller ringe til lægeklinikken og aftale det. Det er ikke nok at logge ind i “digitalt venteværelse” alene. Du skal også downloade App’en “Min Læge”. Her logger du ind og laver aftale om video-konsultation – du kommer i såkaldt “digitalt venteværelse”.
Log dig på 5-10 minutter før din aftalte tid.
Det er nemt; du bliver guidet igennem.