CORONA

Løbende ændringer i lægeklinikken grundet Corona-situationen:

Opdateret 9. september 2020:

Corona-TEST:
Ingen symptomer: alle kan nu bestille tid til podning for Corona uden at kontakte os på www.coronaprover.dk. Denne podning foregår i telt ved Esbjerg Lufthavn
Med symptomer: du skal ringe til os. Så laver vi en bestilling på podningen, før du kan bestille tid på hjemmesiden. Denne podning foregår i telt på p-pladsen ved Sydvestjysk Sygehus Esbjerg

Pårørende:
Vi henstiller til, at der max er én pårørende med i klinikken af hensyn til afstand.
________________________________________________________________________________________________________________________________________

Masker:
Følgende patienter skal have udleveret maske ved sekretæren:

1. Patienter, der er testet negative for COVID-19, men som har uændrede symptomer fra luftvejene.
2. Patienter med kronisk hoste.
3. Patienter med kronisk besvær med vejrtrækningen.
4. Patienter, der har vanskeligt ved at give udtryk for eller forklare symptomer.

Pneumokokvaccine:
Følg linket her.

Bestilling af tid:
Tidsbestilling Online er lukket indtil videre

Du skal ringe og bestille tid via sekretæren – der vil være konsultationer via telefon, mail, fremmøde eller video *).

Vi har ændret åbningstiderne som følge af Corona-pandemien: Se her…

Klinikkens telefon er 7541 0766

Du må ikke møde op i klinikken, medmindre du har lavet en aftale om det.
INGEN med hoste, feber, ondt i halsen eller andre symptomer på COVID-19 må komme i lægeklinikken.
Har du fået akut opstået sygdom, skal du også ringe til os. Du må ikke bare møde op i klinikken.

Vi følger regeringens anbefalinger angående Corona/Covid-19.
Har du spørgsmål til Corona: Læs her på Sundhedsstyrelsens hjemmeside eller coronasmitte, før du kontakter os.
Du kan også ringe til Sundhedsstyrelsens Corona-Hotline på telefon 7020 0233.

*)
Angående video-konsultation: Du skal downloade App’en “Min Læge”. Her logger du ind og laver aftale om video-konsultation – du kommer i såkaldt “digitalt venteværelse”.
Det er nemt; du bliver guidet igennem.
Du skal samtidig bestille en tid online til video-konsultation eller ringe til lægeklinikken og aftale det. Det er ikke nok at logge ind i “digitalt venteværelse” alene.